Azap HG | Hüseyin Gülsevdi Kimdir ? Biyografi


22 Mart 1992′de Bursa’da dünyaya gelen ” Hüseyin Gülsevdi ” küçük yaşlardan beri müzikle uğraşmakta.
4 senedir ” Rap ” çatısı altında çalışmalarını sürdüren Azap HG şu ana kadar ;

” Duman ” , ” Hasretname ” , ” Son ” ve son olarak '' Bilinçaltı '' adlı albümlere imza attı .. Yaşamını Bursa’nın Kestel ilçesinde devam ettiren Hüseyin Gülsevdi çalışmalarına aralıksız devam etmektedir. Sadece destek verin ve takipte kalın..


etiket:Azap hg kimdir,Hüseyin Gülsevdi Biyografisi,Azap hg 2012 albüm,Azap hg hayatı,Hüseyin Gülsevdi



30 yorum:

Fırat Koç dedi ki...

Azap Hg | Hüseyin Senin Her Parcalarını Hergün Dinlerim. Sesine Yüregine Saglık - Senden Bir Ricam Olcak Eger Mümkünse.. Biliyorum Olumsuz Olcak Atıcagım Bu Yorum Fakat Şans İste Umut Diyelim :) Sevdigim Biri Var Ve Eger Mümkünse Onun İsim Soyismine uyacak bir söz yazarmısın

face - msn adresim : frt-koc@hotmail.com

Ceren Baktimur dedi ki...

Allah'ım yaa tapıyorum resmen bu çocuğa.. Telefonumda her şarkısı var. Torbalı'daki konseri vardı 27 Nisan'da ama gelmeyecek diyorlar. Bi bilginiz var mıı ? =)

Adsız dedi ki...

Azap Hg bnm akrabam olacak yakında yirim onu bn ♥

Adsız dedi ki...

azap dinlemek ayrıcalıktır ..

Adsız dedi ki...

beni sakinleştiriyo bu adam evlendigine çok üzüldüm sanki görcem de neyse öyle işte ..

Adsız dedi ki...

heyyyy .. bu cocuğun facesi fln yokmu ya cok tatlıı

Adsız dedi ki...

Azap hg Yani Hüseyin Gülsevdi Hayranıyım Onu Çok sviyorrum

Adsız dedi ki...

Onu geç tanıdım ama çok seviyorum.Hayranlığın ne olduğunu onda anladım.Sesine yüreğine sağlık <3 Yeni şarkılarda buluşmak ümidiyle (:

Adsız dedi ki...

hüseyin sesin çok güzellllllllll ^_^

Adsız dedi ki...

Azap Hg aşktır.Gerisi yalandır :D <3

Adsız dedi ki...

Onu okar seviyorumki tüm şarkıları var herşeyim oldu biranda o sözler okar güzelki onunla tanısamak istiyorummm hayranıyım

Adsız dedi ki...

Hak ettiği yerde olmayan ve gerçekten çok başarılı bir rapper

Adsız dedi ki...

azap hg müzikleri kulaktan alınan bir çeşit uyuşturucudur .

Adsız dedi ki...

AZAP DİNLEYEN ÖZELDİR. TİPİNİ KEMİRDİĞİMİN :ASdg:asdG:SdaG:SAD

Adsız dedi ki...

hikayende güzel olsaydı keşke be hüseyin..

Adsız dedi ki...

Azap hg intihar etmistir

Adsız dedi ki...

keshke sene tanisha bilsem...ama o kadar uzaktasin ki....

kadir ulutaş dedi ki...

diyecek kelime yok herkes suscak azap konuşcak..

Adsız dedi ki...

TEK !!
aşk . gerçek . nasıl bi surat ifadesi war bu adamın ?? kendimi bi tuhaf hissediyorum .. sanki heran ölebilirmişim gibi ... bianda uyuşuyo heryanım Baska bi dünyada buluyorum kendimi hep o dünyada kalsam diyorum .. AMA BÖYLE HAYATIN TA A..... OLMUYO İŞTE !!! Onun gibisi yok bu hayatta ... gerisi boşluk :D

Adsız dedi ki...

Ninni serisi. Susturur.

Adsız dedi ki...

Lbi kaybol D:

Adsız dedi ki...

Bugün onun doğum günü :D <3 iyi ki doğdun iyi ki bizimlesin HÜSEYİN GÜLSEVDİ <3

Adsız dedi ki...

ya bsg

Adsız dedi ki...

Azap HG' nin şu yaşamadı bilgisini aldım ne kadar doğru acaba, inşallah yanlıştır

Adsız dedi ki...

geçen gün Azap HG'nin öldüğünü söyledim yanlışmış ya kusura bakmayın herkesten BÜYÜK ÖZÜR DİLERİM,saygılar

Adsız dedi ki...

azap ölürümmm senin için be

Adsız dedi ki...

hayatımın anlamını tanımama sebep oldu azap .onu seviyorum yaa.d.d

Adsız dedi ki...

ilk duyduğumda neredeyse altın vuruş yapacaktım ama sağolsun kankalar doğru olmadığını söyledilercanımdan oluyordum neredeyse

Adsız dedi ki...

<3

Adsız dedi ki...

AZAP HG der susarım....... Adamsın <3

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Maynard(GokhanDOGRU)