Azap HG - Boş Oda (MP3/Sözler/İndir)






Küllüge boşalttım,için de hayatı
Güzel bakıyodu dünyaya,gözlerinde hayatı
Ağırdı saçlarım gibi satırlar bembeyaz 
Şu içimdeki seni gelip bende lütfen al biraz 

Al belki biraz o zaman ben dolarım gögsüne 
İnanmıyorum geçmışı bi çarşafla örttügüne.
Eger yaptıysan yak gitsin.
Ruhum affetsin bu yazdıklarım kalbinin dörtlügüne!

Neyse bilindik hikayemin kahramanı...
Kah yanarım kah söner sonra hayatın taklaları,
Sana olanları satırlara döktüm. 
Ecel gelir bigün boşver gel karanlıkta saklanalım .

Senle ruhun yanımda benle ve 
Oynadıgımız oyunsa hiç kapanmıyor perde 
Uykumdan örnek al ve bari arada gel be 
Bi dertleşelim çözüm degilmisin derde 

Adımların iz bıraktı karanlıkta yollara
Hepsinde ben varken aptallık bulmaman 
Gözlerime baktıgında onu gördüm
Bu yüzden engel olmadım ona koşarken durmana .

Yeterki mutlu ol beni boşver alıştım 
Baktığımda ürperdigim aynamlada barıştım
Ben senin için azraille tanıştım 
İki cümlemden birine sen birine ölüm karıştı.

Onada danıştım cevabını veremedi.
Ben gittigin gün öldüm tekrar dünyaya gelemedim .
Dualarla ayaktayım rabbim göster ona mutluluğu.
Nasılsa bende bi gram göremedi.


İlgili aramalar:Azap hg 2013 boş oda indir,Boş oda Donwloand,Azap hg 2013 boş oda dinle

0 yorum: