Azap HG - Son Öpücük (MP3/Sözler/İndir)


Hayallerimi yıkan sen değilsin kalbin
Kapa çeneni demeden önce kulak ver be adi
Son kez yazıyorum sana yazıp rahatlamak
İnan bana her gün tekrar ölmekten daha iyi

Mutlu olduğumu varsaydın devam ettin
İki seçenek vardı bende geçmişime veda ettim
Pişman olduğum tek bişey var
Oda sana güvenerek bütün duygularımı heba ettim

Bu eski bi rüzgarın saçlarımı dağıtması
Bu rüzgar aşk değil nefret YANILTMASIN!
Beni gördüğünü sanan gözlerin
Yüzüme baktığında sana bi başkasını tanıtmasın

Dikkat et yaşım 18 değil
Şimdi git köpek
Kime benden sonra eğildiysen eğil
Kabuk tuttu yaran kanatmadım hayatını karartmadım
Bilki kalbim artık senin değil

x2
Bakıpta göremediğin bi ben varım (bi ben varım)
Buna gerekli ne tanım söyle
Kalbe damlıyo o kanın
Sen itiraf edemediğim yanım
Bana ait herşeyi alın onun gibi
Şarkılar sonum gibi elbet sonum gelir
Ninnilerde kaldı yarın

23,24,25 geçiyor günler
Yanıbaşımda senden kalan hatıralar küller
Nedense düşününce senin gibi gülmem
Bugün masamda ben ve yalnızlık gündem

Herşey güzeldi eskiden fakat bi ben değilim eskiyen
Sen bi bakışında göğsümde kelebekler estiren din eskiden

Unutmadım herşey dün gibi aklım da
Düşündüm de pekte iyi düşünmüyorum hakkın da
Şimdi kim hangi piç kurusu aklın da
Kimi düşlüyorsun sabahları kalktığın da

Sana günaydın bana iyi geceler
Sana günaydın bana karanlık bilmeceler
Hoşçakal zorda olsa dilim geceler
Ninnilerle geçmiyor bile geceler

x2
Bakıpta göremediğin bi ben varım (bi ben varım)
Buna gerekli ne tanım söyle
Kalbe damlıyo o kanın
Sen itiraf edemediğim yanım
Bana ait herşeyi alın onun gibi
Şarkılar sonum gibi elbet sonum gelir
Ninnilerde kaldı yarın
etiket : Azap HG - Ninni 3 ,Azaphg ninni,azaphg ninni3sözler,azaphg ninni serisi,azap hg ninni3 indir