Azap HG - Hoşçakal Sevgilim (MP3/Sözler/İndir)






Selamun aleyküm sensiz geçicek yarınlara. 

Bi Sen eksik kaldın tüm melekler yanımda bak. 

Özledigim kokunu hangi adi içine çekiyo, 

Sorun bu değil zaten senin kokun benim kanımda var. 



Anlatsam anlar mı annem gibi dinleyenler. 

Hala boşver diyenler,halimi bilmeyenler. 

Zor geçen bir gecenin ardından sabaha karşı, 

Yazdıgım bu sözler kalbimde ne yapsam bitmeyenler. 



Hoşçakal sevdigim,yoruldu bileklerim. 

Bu saatten sonra 20 metre karede pineklerim 

Şimdi elimde sigara,uzaktan izliyorum 

Seni,onu mutlulugunuz arasında dileklerim 



Biletin burda kalbim oldu aşkın gişeşi. 

Her gece pederin duydugu kovanın içine su sesi, 

Ben aşkın tohumu,sense sudaki şişesi 

Yanarken patladımı sarardı petin köşesi. 



Ne zaman saate baksam hep aynı yelkovan 

İçimdeki pislikleri sabaha karşı yel kovan 

Uykusuzluk hastalık,gözlerim gözlerine 

Erişemezse bir gün,azrail işin çok kolay. 



Tekrar süzülsün,gözyaşım senin olsun. 

Kalbim fazla sıcak velakin cennetin serin olsun. 

Sen gidersen kalpten cehennemim senin olsun. 

Anlatmak istedigim kardeş kalbim değil benim onsuz. 



Bende gideyim artık zaten yoruldum. 

Çünkü kırmızı gülün her bi kısmı senle yolundu. 

O benim cıkmayan sokagım,bi nevi sonumdu. 

Sensizlige daldım,çırpındım.Sonrada boguldum... 



Değiştirmiş zaman seni merhaba sevgilim. 

Sen o olamazsın gülümsemiyor gözleri hiç sen gibi. 

Sana 16 harften oluşan bir sözüm var ; 

´ Seni Çok Seviyorum ´ Değil Ne Yazık Ki ´ Hoşçakal Sevdiğim´.




Azap HG Hoşçakal sevgilim sözleri,Azap HG Hoşçakal dinle,Mp3 İndir,Azap Hg Hoşçakal Download

0 yorum: